2015. február 21., szombat

Egy újabb süti

Ezt a serpenyős sütit a minap találtam, itt:  http://rupanerkonyha.cafeblog.hu/2014/10/02/tizenotperces-serpenyos-angol-suti-bogresen/
 kíváncsivá is tett, hogy hogy sikerülhet. Annyit változtattam a recepten, hogy kb. két teáskanál cukrozatlan kakaóport és étcsoki helyett fehércsokit tettem bele. Finomnak finom, bár én egy picit túlsütöttem (nem maceráltam serpenyővel, nyújtással, kiszúrással, helyette hengerré formáztam és 1 cm-es darabokra vágtam, kollégiumban eszköz híján praktikusabb). Ami viszont meglepett, hogy a fehércsoki nem maradt fehér, hanem teljesen bebarnult! Próbának elment, de legközelebb maradni fogok az étcsokinál...

Another cookie...

 

 I found this recipe (see link above, but beware, it's in Hungarian! But I guess you can find any scone recipes) and decide to try, only change I made that I put 2 teaspoons of unsugared cocoa powder in the dough and replaced dark chocolate to white chocolate. And baked them in the oven, frying pan was much more messy for me! And I rather rolled the dough and cut 1 cm wide pieces... In a student hostel, this way is much practical (and quicker). I unfortunately overbaked my cookies a bit, but for my biggest surprise, white chocolate turned brown... Well, this cookie is kind of OK, but next time I'll put dark chocolate in it...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése